Thursday, June 25, 2009

Nu kom träningsvärken

Idag har jag återigen varit på gymmet, en timme blev det. Ville hem och titta på Supersize vs Superskinny (eller vad det nu heter). Idag blev det 40 min kondition där och genom gång av benen, magen och ryggen.
Nu börjar jag känna av värken på redigt. Ena vaden är verkligen stel, magen känns och lite i ryggen likaså - HÄRLIGT!

Jag tycker verkligen att S vs Sär jätteintressant att titta på. För något program sedan var det en kille som i stort sett levde på choklad och var väldigt undernärd, min första tanke var hade det varit jag hade jag i så fall vara supersize på hans kost.

Har klickat hem mig Whey 100 också ifrån gymgrossisten ikväll. Fårse om det har någon effekt, men det kvittar nästan för mig - jag vill åt chokladsmaken haha.

Idag tyckte jag faktiskt att jag gått ned lite imorse igen. Wiee och i helgen ska jag skaffa ingredienser till fakirdieten. Dvs. jag kommer laga biffar, massor med biffar... och käka måttligt mycket smör till detta 3 gånger om dagen. Det är ju så gott, älskar det, men efter en tid tröttnar man. Jag kan fortfarande inte riktigt äta bacon sen sist haha.

No comments:

Post a Comment