Friday, June 26, 2009

Ledig

Idag tog jag ledigt från träning, en dag i veckan ska kroppen få vila ordentligt.
Och vad passar inte bäst då om inte fredagar!

Märkte idag att magen börjar försvinna mer och mer. Det är fortfarande långt kvar ännu. Men som sagt närmre målet.

Har käkat plommon och cashew nötter ikväll. Imorgon sätter jag ju igång med fakiren, så tyckte att idag ska jag få äta lite gott.

Träningsvärken har börjat lägga sig idag, skönt det så imorgon är jag fit for fight igen.
För imorgon ska här FIGHTAS! Ska köra lite mer tyngre styrka (i form av mer repetitioner tills jag stupar), inte lika mycket lång kondition (utan med intensiv och kortare), stretcha ut musklerna länge och väl.

Har tappat mycket fett runt axlarna, brösten, armarna och ryggen nu också. Och ansiktet är inget kolhydratsansikte längre. Gott är det!

No comments:

Post a Comment