Sunday, June 28, 2009

4 veckors utvärdering

Utvärdering av de 4 veckorna som gått.

Något jag har märkt den sista veckan är att min hy är mycket finare och lenare nu.
Musklerna börjar kännas fasta.
Ansiktet och underarmarna börjar smalna av mer och mer, och faktiskt, jag börjar tycka jag börjar bli lite söt igen. (ego ego ego =) Nej men med en positiv självbild kommer man långt med.
Jag har börjat fixa iordning mig lite mer, håret och ansiktet, jag börjar bli mer och mer tjej liksom.
Kläderna sitter alltmer bättre, dock har jag inte testat mina mindre storlekar ännu - får vänta till nästa vecka.
Jag har inte syndat alls, förutom med frukt, nötter och bär ibland. Har inget behöv alls av sötsaker - jag får väl på dängen sen när det är dax för pms:en då brukar det ta hus i helvete av sötbegäret.
Träningen blir bättre för varje gång och knät återhämtar sig bra.

Men allting är inte en dans på rosor, man vill ju att det ska gå undan, fooort bort fläsket booort!
Att försöka pressa sig och upptäcker att man är så damn svag och inte uthållig är inte heller kul. Man har ju varit van vid att vara lätt, smidig och vältränad tidigare. Men desto mer taggar det också.
Tänk att chocka alla senare!

No comments:

Post a Comment