Friday, July 31, 2009

Mål - uppdatering

En månad sedan jag skrev något här.
Jag kan säger som såhär.
Träningen har det inte blivit så mycket av med.
Lite av lathet och mycket av annat som hänt - det är ju för guds skull sommar!
Lite tripper här och var det vill säga.

Men - jag har inte slarvat med maten.
Och jag kan gå i linnen igen utan att skämmas.
Tom. bikini överdel!
Och halv långa shorts.

Börjat komma i en hel del kläder märkte jag idag.
Främst har jag tappat vikt kring midjan/kärlekshandtagen de senaste veckorna.
Givetvis på övriga kroppen också men främst här syns det. Lite rutor börjar komma fram igen etc.

Att jag kunde haft ett bättre resultat nu det vet jag, men träningen får komma igång ordentligt om ca. 2 veckor.
Då skall jag ta tag i det och bygga en snygg tajt kropp.

Men som det är idag är jag jättenöjd! Vilken skillnad på kroppen och vilken skillnad detta har gjort för mitt självförtroende.
Ge det 2 månader till liksom! :D

No comments:

Post a Comment